Thursday, January 27, 2011

2011 ~ My Semi-D - Cluster house @ Saujana Utama

Ntah tiba2 rasa nak share dgn korang plak citer pasal rumah aku kat saujana utama... ape khaba la erk... camner laa keadaan dia... tempohari aku tgk dah siap ada dinding dah... aku rasa GLOmac nie developer yg bagus laa sbb target date dia tuk siap akhir tahun nie tapi skang tgk dah nak siap dah... long way to go to get CF and ++... harap2 dapat cepat nnt boleh sewakan cepat...

nanti... aku nak sewakan kat lecturer yg mgajar di UITM puncak alam laa.... emm klo student nak sewa pun boleh juga.... harga jangan risau leh coutim =) hehehe... nak duduk sana bapak jauh nak dtg opis MELAINKAN aku dpt kerja maybank di Bukit jelutong laa... hahhaaha... emm ada IT gak kat sana... nnt la klo naik pangkat kat menara nie aku nk cuba apply kesana... huhuuuu... still yellow blood jugak..... one roof with maybank =)

Nie ada few gambar umah aku to share kat pembaca blog aku yg di hormati.... korang jgn ckp aku exsen atau show off plak..aku xde niat lain sekadar berkongsi cerita... manatahu cerita aku leh membakar semangat korang tuk involve dalam property business... aku suka property...cuma duit xder klo ada dah lama aku buat dah....

huhuuuu










rasa... X sabar nak sewakan....huhuuu! ngee ngee

No comments: