Thursday, January 27, 2011

Pangsapuri itu Milikku Akhirnya

Hari ini Hari Bahagia apabila aku berjaya menjadi pembida tertinggi tuk membeli sebuat rumah apartment secara lelong! alhamdulillah... rupa2nya betullah ape yg org kata.. setiap ujian yg datangnya dari allah tu kkdg ada hikmahnya... kepahitan yg aku hadapi pd awal tahun haritu rupa2nya allah anugerahkan dgn benda yg lebih baik selepas itu... kekadang aku rasa bangga gak dgn diri aku nie.... baru umur 26 tahun aku manage to hv 2 unit house.... satu semi-D cluster (landed house @ saujana utama) and lately ni satu apartment @ bandar tasik selatan... Alhamdulillah atas kurniaannya....


Pendek Kata ~ Duit Saja....

mariii~~ Tgk Pengsapuri yg baru aku beli tu...totally NEW !!!! freshious abis......
perkhidmatan air pun xder...window/door grill pun xde ngee ngee.... pendek kata duit saja.. huhuhu... skang tengah berangan nak pasang tiles... cupul laa satu tempat tinggal kat KL satu kat selangor... aku stop la tuk bli rumah klo ada duit aku bli office kat tingkat dua tu...syok jugak ngee ngee

No comments: