Wednesday, February 09, 2011

Hari Rayo's 2010...

Mengimbau baLik Kenangan Masa Rayo 2010... what a nice memory ever! it start with a Kechoh2 session dgn family pada malam raya... My brother ZAMRI was the one who contribute Mercun giler2 punyder byk...dentam dentum umah mak aku....... well mana dia dpt aku pun x tahu.... raya tahun 2010 pakchik aku pun ada sekuara pada mlm raya kedua x silap aku... sama2 meraikan raya yg amat meriah... what the syok... meh tgk gambar raya kuarga kmi huhuuu

Sesi mebakar mercun.. mak aku dok bising jer masa bakar mercun dia khabaq nie sibuk BAKAR DUIT! sampai terlompat2 hahhaha.. tapi xpe mak relex sudah.. setahun sekali jerk ngee ngee

















Bila pagi raya tu...huhu sibuk laa kami cam biasa meminta maaf adn all that ada laa sesi menangis dan sebagainyer... sungguh memilukan ..mana tak nyer kami ada mak jer so dialah penawar segalanya... tapi dia ROCK!... luv you mummy tanjung.... ni ada satu gambar adik aku dgn mak aku after sesi minta maaf........









Lepas je sesi minta maaf...NAAAAAH! sesi bg duit raya plak + sesi gambar tak hingat..... masa nie mmg semua posing giler abis..yg hodoh jd cantik yg gemuk pun boleh jadi kurus... yg penting kami tangkap gambar family masing2... wat kenangan la katakan... huhu check tis out! picture family (family kaklong + family Zamri | family zaidi | Gambar kami adik beradik bersama my rock mum! mummy tanjung huhuhu + gambar anok sedaro!)
























pas abis jer bergambar family..... mulalah posing time! semua act like an artist gambar free style and all that.... i like time nie walopun gambar aku kurang sbb aku lah photographer ms nie huhuuu
























Marhaban time : nie syok gak...klo kat kg ada marhaban time where semua org dtg then buat marhaban ramai2 lelaki and pompuan...tua muda and kanak2.... syok oooh setahun sekali camnie...

















Di sebalik tabir sebelum raya - masing2 muka x siap's
























hahahaaa..... semuanya dlm kenangan..tunggu laporan raya ke 2011

No comments: